torsdag 2 april 2009

sommarsol swap - svar på frågorna

Jag är med i min första syswap =) med tema sommarsol! mer info kan du hitta här.

Här kommer iaf mina svar på frågorna!

1, Hur många barn har du?
Ett barn, en son som fyllde ett år i mars.

2, Kön kläder och skostorlek på barnen
Han har 86/92 i klädstorlek och kanske 21-22 på skor

3, vad har du för storlek på kläder, skor/tofflor?
Jag har strl 40/42 på kläder och 39 på skor

4, Är du nybörjare, medel eller avancerad på stickor?
NYBÖRJARE =)

5 -”- på sömnad
Nybörjare här med men inte med lika stora bokstäver =)

6, Vilken typ av tyg föredrar du?
Många men gärna trikå och velour men också retro tyger

7. Vilken typ av garn gillar du?
Ingen aning, vad som helst! har inte stickat/virkat så mycket!

8, Håller du på med någon annan skapande hobby(vad?)?
Det ska vara matlagning då, klippa och klistra recept =)

9, Vad gillar du för godis?
Saltlakrits!

10, Är du allergisk mot något?
I matväg, nej, annars mot katter.

11, vad är dina favoritfärger?
Jag älskar färger i alla varianter! gärna blått, grönt, gult och orange men också mer neutrala som brunt och beige

12, Finns det några färger du absolut inte gillar?
Pasteller

13, Kaffe eller te?
Båda delarna!

14, vad lyssnar du på för musik
Jag är en riktig allätare men gärna hårdrock!

16. Vad läser du för böcker?
Sliskiga romaner a´la danielle steel funkar alltid =) Jag älskar att läsa böcker där handlingen utspelar sig i en annan tid och gärna andra länder/kulturer. En annan favorit är kokböcker!

17, Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Nej, skulle gärna göra dock! både ottobre och allt om handarbete ligger mig varmt om hjärtat. Blir nog att börja när vi båda två jobbar till sommaren!

Ser väldigt mycket fram emot denna swap och har redan massa idéer! beror såklart på vem jag ska skicka till men det ska bli himla skoj!

Inga kommentarer: