söndag 5 april 2009

muddbyxor

Ordar inte så mkt om dessa, mitt egna mönster i strl 92. Muddar från stoff och stil samt randig trikå från E-slöjd.

De översta är Axels (ser lite knasiga ut i formen, varit blöta och ej torkat i en bra ställning =) är förresten inte sydda i trikå från E-slöjd, nä de är sydda i tyget jag vann från tradera! måste säga att tyget var väldigt elastiskt, när de hängtorkat så blev de hur långa som helst =) fick töja i dem lite åt andra hållet så blev de bättre!

De två nedersta är en beställning, min kära vän charlottes son Alfred ska få bära dem stolt =)







1 kommentar:

Zanna sa...

Super fina som vanligt :) Vi åkte hem igårkväll iaf. Men vi kom hem så sent så jag hörde aldrig av mig. En kompis band ska spela på capten cook den 18e mars, vill ni följa med dit då, kanske äta nåt innan?! Kram Kram