torsdag 2 april 2009

dålig uppdatering

Jag har faktiskt sytt en del trots att det inte verkar så =)

Har sytt ett antal mössor men har inte knäppt nå kort på dem då de är i samma variant som tidigare, mest randiga e-slöjd trikåer.

Har även sytt några byxor som ännu inte är levererade, ska knäppa kort och visa snart!

Har budat hem lite tyger från tradera, lite trikå och nåt tunnare bomullstyg. Bilder kommer när jag fått tygerna =) Fick ett tyg idag förresten men det var inte som jag tänkt mig... stod att det var trikåtyg som man kunde sy ex en kjol av så då tänkte jag att det blir bra pyjamastyg till Axel men tyget var mer som ett grövre stickat tyg, inte alls passande till varken pyjamas eller kjol. Däremot så ser jag framför mig söta små klänningar i det! ska tvätta det och sen provsy, lägger upp en bild på tyget i samband med de andra!

Jag har några beställningar att beta av innan jag kommer ta stop ett tag på syingen, iaf på beställningsfronten! vi flyttar till vårt nyköpta hus i månadsskiftet och har tänkt att lägga lite nya golv och måla/tapetsera lite innan så vi har rätt mycket att stå i framöver =) när vi väl flyttat in så tillkomemr ju det sedvanliga men även bygge av hundgård och staket runt huset samt se över trädgård och land. ska bli så himla skoj!

Har ett par beställningar som ska levereras i slutet av juni som jag ej påbörjat men det ska nog vara lugnt! säger till när jag tar emot nya beställningar igen! Då har jag förhoppningsvis en overlock att sy på också, det står nu på inköpslistan =)

1 kommentar:

Zanna sa...

Du kan ju få vidarebefodra dina beställningar som du tackar nej till, till mig :) Kram