måndag 12 oktober 2009

Nya hyllan!!!

Mun nya fina hylla! jag är så oerhört glad att Sandra är en sån generös människa och skänkte bort den, hon ville inte ha några pengar för den så därför sydde jag byxorna i förra inlägget.

Jag är som sagt jättenöjd, bra med alla 25 fack så mina tyger får plats =) heöt ärligt så trodde jga inte att jag hade så mkt tyger, trodde att några fack skulle bli över för annat.... iofs så är ett fack för färdiga kläder, ett för påbörjade projekt och ett för kläder som ska lagas etc.

Har sorterat tygerna i trikåer, velour och vanligt bomullstyg samt, jeans, fleece och "gamla" kläder.

Ni ser nu en str del av mitt syrum. Det är långt ifrån klart men nu kommer jag inte göra nåt mer förutom att skaffa en del lådor och andra mindre förvaringar till hyllan på andra väggen och till skrivbordet. Eftersom vi planerar för bebis nr 2 så kommer detta rum inte vara mitt syrum för alltid. När bebis kommer (förhoppningsvis kommer h*n nån nån gång) får jag flytta ner så jag vill inte ändra alltför mkt (skulle ju gärna vilja måla annars ex)











3 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad mycket fina tyger ja det var en fin hylla.

Jessica sa...

Toppen med en sån hylla till alla tyger! Generöst att skänka bort den! Kram J

Fangoria sa...

Åh vad underbart att kunna gå och titta på tygerna och inspireras...! =) Har också fått en "hyllvägg" till mina tyger, inte riktigt klart än dock men SÅ skönt att ha dem i fina högar...!