onsdag 21 oktober 2009

bebiskit

När jag läste till sjuksköterska satt jag som ledamot i kårstyrelsen, himla skoj! iaf så hade vi en underbar ordförande, Angelica, som nu väntar sitt första barn! klart bebis ska ha lite starannis kläder =) Hon har själv valt tygeroch färgkombo och det är jag glad för, shit vad snyggt det blev!

Body och byxa i ca strl 68. Eget mönster på båda. Molntyg från JNY design, röd mudd och brun velour från s&s.






I övrigt så håller jag på att sy upp en del kläder som ska säljas på www.hantverksmarknaden.com
Ska bli himla skoj! det blir i första omgången muddbyxor och omlottklänningare i vintagetyger, skönt retro stuk =)

4 kommentarer:

Jessica sa...

Så jävla fina, rent ut sagt! Skitfin kombo! Hör av mej nästa vecka när Robin har åkt hem, hade glömt! Sorry!

Angelica sa...

Bebin, den vilda! Kommer bli jättefin och nöjd med sina nya kläder! :)

Vilka fina ord om mig, jag blir ju alldelse gråtig! :)

Ska se till att ta mig en tur uppåt när lill hjärtat är född och har blivit ett gäng månader.

bokabosus sa...

Fint med röd-vit-brun kombo ;)/Linn

Helena sa...

Fint set i jättefin färgkombination!