fredag 20 mars 2009

tröja och jeans

Axel har fått sig en ny tröja och nya jeans. Har en del beställningar nu men väntar på några tyger så jag passar på att sy lite till Axel innan =) Sen ska vi ju flytta om en månad så tid till att sy kommer nog vara begränsad framöver!

  • Tyg: Randigt och svart från E-slöjd, röd mudd från tradera.
  • Mönster: Mitt egna
  • Framsidan är svart och baksidan randig.
  • Är nöjd med tröjan men Axel har ännu inte provat den så jag vet inte hur den passar =)
  • Tyget har varit ´vikt ett tag, det som syns på den svarta framsidan i mitten...


  • Tyg: Gamla Lee jeans, röd mudd från tradera.
  • Mönster: Mitt egna
  • Jag har inspirerats av andra sybloggare och tog och gjorde ett par baggyjeans från ett par gamla avlagda jeans jag haft.
  • Axel är sjukt söt i dem! nästa gång ska jag sätta fickorna lite högre upp, blev på gränsen till för lågt nu... ser dessutom lite snett ut på bilderna men på syns det inte.



3 kommentarer:

Matilda sa...

shit va snygga byxor !!!

Anonym sa...

guuud vilka snygga byxor, vill ha :D

Strömming sa...

Om dina fickor hamnade för långt ner så hamnade mina för långt upp! Tycker dock inte att dina hamnade så långt ner, ser riktigt schysst ut tycker jag!