måndag 9 februari 2009

den gröna tröjan plus några mössor

Detta är tröjan jag sydde till Axel för nån vecka sen. den passar bra och sitter bra på, det är när den är av som jag stör mig lite =) dock så är den för stor i halsen och faktiskt snart för liten trots att jag gjorde mönstret större... han växer så det knakar! ska sy några fler tröjpr så fort jag sytt färdigt alla mössor =) har sytt 9 av 21 och klippt ut resten så imorgon ska jag sy!




Några av de färdiga mössorna, bilden blev tyvärr lite ljus.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va fina mössor.
Jag köper gärna några om jag får:)
Ja visst är det bra med överraskning varsin vecka.
R började sin vecka med att vi ska gå på bio och småhångla..hahaha..
Det är viktigt tror jag att skriva och prata om sånt här. Så man inte tror att man är ensam att ha det så.

Härlig blogg du har:)

Zanna sa...

Du har fått en award på min blogg :)

Thea sa...

Å, visst blir man helt frälst av E-slöjds tyger? De är så himla fina till mössor också. Fin modell på mössorna du har.

Anonym sa...

Vad tar du för mössorna rosa med röd kant va fin