onsdag 11 februari 2009

AWARD


Jag har fått en utmärkelse av ZION


Såhär lyder motiveringen: Du är värd en award för att du trots heltidsjobb, husköp och Axel hinner sy en massa fint!!


Här kommer litet förhållningsorder för utmärkelsen:

*Vinnaren sätter loggan på sin blogg.

*Länka till personen som utmärkelsen kom från.

*Nominera minst sju andra kreativa bloggar

*Länka till dessa bloggar i din blogg

*Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar
Jag ger awarden vidare till:

Gekko För att du har en sån underbar syblogg, faktiskt den första sybloggen jag någonsin läst =)

Kokalal/blomma åker vagn för dina underbara kläder du syr! också en av de första sybloggarna jag hittade till och inspireras av!

Naima´s design för dina otroligt fina och kreativa barnkläder. Jag drömmer om en dotter att sy till när jag läser din blogg =)

Kånkarong för du syr så fint och jag inspireras av dig!

Krimskrams För att du syr så fina kläder, både till dig och till barn plus allt annat fint du pysslar!

Strömming också en ev de första sybloggarna jag fann, du syr så himla fina kläder och är en stor inspirationskälla för mig!

Och självklart så ger jag awarden tillbaka till Zion för att du är så jädrans duktig att sy 0ch en så trevlig, snäll och go tjej =)

Tack för awarden Zanna, jag blev så himla glad ska du veta!

7 kommentarer:

Krimskrams sa...

Stort tack för den fina awarden, så glad jag blir! Min son är också född i mars-08 :-)

Zanna sa...

Åh vad glad jag blir :) Tack så jätte mycke!!!! Vilken tid tycker ni? Ska Axel följa med, jobbar du på dagen? Vill ni att vi ska hämta er så ni kan dricka nån öl? Jonas har jour så han kan köra hem er också. Kram kram

Anonym sa...

Wow, tack för dina värmande ord! Det är så kul med bloggvärlden, man blir verkligen så otroligt inspirerad av allt snyggt alla andra syr!

Måste förresten säga att din bakgrund till vänster om bloggen var otroligt häftig, är det egenritat? Ett riktigt blickfång!

/Gekko

Anonym sa...

Jag vill gärna först och främst köpa till Helmer:) Du får gärna skicka vika tyger du har på min mail?
frosk_d@hotmail.com

Naíma´s sa...

Tack snälla för dessa värmande ord.
Det betyder otroligt mycket för mig. / Jennifer

Thea sa...

Tack snälla! Jag blir så glad för din award. Håller med Gekko om den snygga designen på bloggen! Nu ska jag kika runt lite också! :-)
Ha det gott!

Kånkarong sa...

Tack! Den blev jag glad för. :) Du har hunnit med mycket fint!