lördag 2 april 2011

ojojoj

Ja nu var det länge sen. Jag bestämde mig för att lägga bloggen på is då jag inte hade nån motivation alls. Har nu tänkt få liv i starannis igen =) Sen sist jag skrev har jag inte sytt så jättemycket. Blev en del kläder till bebis i magen - som nu är Klara Lempi 9 månader gammal! och sen mest mössor och en del julklappar och presenter. Har inte alls sytt i samma utsträckning som tidigare. Under graviditeten med Klara Lempi började jag virka. Virkade en massa filtar till henne, mest mormorsrutor men även andra. Sen var jag fast i virkträsket =) det är enkelt och snabbt och man kan göra det i soffan och i och med detta så minskade även sylusten. Sen nån månad tillbaka stickar jag också. Raggsockar, har fått några färdiga men än så länge bara ett par =) Jag lovar inget nu men jag hoppas verkligen att jag kan hålla liv i detta nu! ska se om jag ens har några kort att visa på mina alster från det gångna året. Återkommer strax i såfall annars får ni vänta på nytt!

Inga kommentarer: