tisdag 5 januari 2010

det jag sytt sen sist

Det mesta är julklappar från mig till nära och kära. Nån enstaka beställning. Orkar inte beskriva allt var för sig.

Jag har varit superdålig på att blogga. Beror mycket på att jag har haft ont i handlederna sen i somras och nu har det varit rikitigt jobbigt ett tag. Att sy dessa plagg har varit påfrestande, fråga mig inte varför jag envisades med att sy så mkt men det finns inga andra önskningar än hemsytt i julklapp och de beställningar jag hade tagit på mig tidigare ville jag sy klart =) nu dock så har jag beställningsstopp, syr inget alls nu och hoppas att mina handleder ska bli bättre!

En kul sak som hänt är att jag är gravid igen! det tog sig fort efter missfallet så vi är nu i vecka 16 och bebis beräknas komma till midsommar, lycklig!!!





















Hoppas ni alla haft en bra jul och att det nya året blir toppen!!

5 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Fina kläder, men vad jobbigt med handlederna, hoppas de snabbt blir bättre! Destå roligare med en liten till - GRATTIS! :)

Roblin sa...

Väldigt många fina grejer!
Hoppas värken går över snar och GRATTIS till midsommarbebisen :)

Fangoria sa...

Åh mycket fint hann du med innan jul!
Grattis till bebisen i magen, och hoppas händerna blir bättre snart!

Angelica sa...

Grattis till magen igen!
Hoppas att händerna blir bättre! Är ju lite sugen att beställa lite mer kläder av dig i framtiden! :)

Jessica sa...

gud vad mkt fint!!

du har en award att hämta hos mig =) kram